Auto-uitlaat.be logoAUTO-UITLAAT.BE

Bel: +31 85 401 8224

Veelgestelde Vragen

1. Merk en kwaliteit

 

*Welk merk hebben jullie uitlaatsystemen?

 

Onze uitlaatsystemen zijn gemaakt van het UW huismerk. Al deze systemen hebben 2 jaar garantie en zijn voorzien van E-Keurmerken. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over de kwaliteit. Wij gebruiken hiervoor de hoogste kwaliteit Thyssen Krupp staal uit Duitsland.

 

De uitlaatsystemen zijn altijd passend voor uw type auto. Dit betekend geen verder aanpaswerk maar volledige pasgarantie.

 

2. Verzending

 

*Wat is jullie levertijd?

 

Wij verzenden onze artikelen doorgaans binnen 2 tot 5 werkdagen. De levertijd per artikel is altijd gespecificeerd in de product beschrijving.

 

*Wat kost verzending?

 

Verzending kost € 9,95 per verzending ongeacht hoeveel artikelen u besteld.

 

*Welke koeriersdiensten gebruiken jullie?

 

Als verzendpartners gebruiken wij DPD, GLS en DHL.

 

3. Retour procedure – omruilen – terug sturen

 

Past uw systeem niet? Dan hebben wij bijna altijd een ander passend onderdeel beschikbaar, neem in dit geval even contact met ons op.

 

4. Afhalen op locatie

 

*Kan ik de producten ook bij jullie afhalen?

 

Ja, alle producten kunt u bij ons afhalen. Kies in dat geval op het afrekenformulier bij verzendmethode – ophalen op ons bedrijfsadres. Wij bellen u op zodra u de bestelling af kunt halen.

 

5. Wat wordt er geleverd?

 

De artikelen worden altijd geleverd zoals op de afbeelding getoond wordt, als er montagematerialen op de afbeelding te zien zijn, leveren we die ook bij. Staan die niet op de afbeelding dan kunt u die bij bestellen. Bij bijna elk product is een montageset bij te bestellen. Dit is vaak mogelijk door rechtstreeks bij het product in het winkelmandje de montageset aan te klikken die wordt getoond.

 

6. Betaling

 

*Hoe kan ik betalen?

 

Wij accepteren Paypal, bankoverschrijving en Mr Cash.

 

7. Ontvangst van de bestelling

 

*Wie kan mijn bestelling ontvangen, en wat gebeurd er met de bestelling als ik niet thuis ben?

 

Als de koeriers service u niet thuis treft wordt als eerste geprobeerd bij de buren af te leveren. Die moeten in dat geval wel tekenen voor ontvangst. Lukt dit ook niet, dan krijgt u een briefje in de brievenbus met de gemiste afleverpoging en vervolgens wordt de volgende dag opnieuw geprobeerd. Hierna wordt het pakket bij het lokale postkantoor of postophaal punt neergelegd.

 

 

8. Ander leveradres

 

*Kan ik een ander leveradres opgeven?

 

Ja, dat kan. U kunt elk gewenst leveradres opgeven, dus ook op uw werk of bij familie / vrienden. Kies hiervoor eenvoudig bij het afrekenformulier voor – ander leveradres.

 

9. Waarom zijn jullie zo goedkoop?

 

Wij hebben een zeer korte en direct lijn met de fabrikanten van uitlaatsystemen, waardoor wij de scherpste prijs van België kunnen aanbieden. Doordat wij onze systeem processen ook nog een keer volledig hebben geautomatiseerd kunnen we met minieme marges werken. Dit vertaald zich in de schappelijke prijs die u als klant betaald. We hanteren daarom ook een iets langere levertijd aangezien dit de prijs ten goede komt. Zouden we nog sneller leveren dan worden de kosten ook hoger.

 

10. Mijn type auto staat niet tussen jullie zoekmachine optie, hebben jullie dan geen producten voor deze auto?

 

Vaak kunnen wij toch producten voor uw auto leveren. Omdat wij een uitgebreid netwerk hebben van leveranciers kunnen we bijna elke denkbaar onderdeel leveren. Neem in dat geval contact met ons op via <contactlink> dan reageren we binnen 24 uur met een passend aanbod. Vergeet niet uw kenteken en het gevraagde onderdeel door te geven.

 

×

Digitale Factuur voor Nederlandse Consumenten Factuur

AfterPay – Digitale Factuur (Nederland) AfterPay voert voor uitlaat-winkel.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij uitlaat-winkel.nl betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 400 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 400. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.